فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، 250 تن آرد و سبوس، به ارزش 500 میلیون تومان، آماده قاچاق به خارج از کشور، از یک سوله در منطقه «چهارباغ» البرز کشف شد.
کد خبر: ۶۹۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 20 December 2018

 سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اجرای طرح شناسایی انبار و محل‌های دپو کالای قاچاق در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از یک سوله نگهداری و قاچاق آرد در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ مطلع شدند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا مقدار 100 تن آرد و 150 تن سبوس که در کیسه‌های شرکت‌های تولید آرد صادراتی با بسته بندی لاتین و عربی آماده برای صادرات بود را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مالک سوله در اعترافات خود به ماموران ضمن تایید دپو آردهای قاچاق به صورت غیرقانونی اذعان کرد که با اجاره سوله مذکور و خرید آرد از شرکت‌های تولیدی در استان‌های مختلف کشور، آردهای خریداری شده را به سوله انتقال داده و پس از بسته‌بندی در کیسه‌های صادراتی به خارج از کشور انتقال می‌داد.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه 500 میلیون تومان برآورد شده است گفت: سوله مذکور پلمب و متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار