مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه یادآوری حماسه ۹ دی موجب عبرت‌آموزی دشمنان شده و تفکر در این وقایع بصیرت لازم را به آیندگان می‌بخشد، ادامه داد: انقلاب هر کشوری به هر میزانی که عظمت داشته باشد، به همان اندازه چشم طمع به این انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 23 December 2018
حجت الاسلام علی دشتکی گفت: زنده نگه‌داشتن حماسه ۹ دی بصیرت افزایی و هوشیاری مردم را به همراه دارد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام دشتکی در ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی ایران قرآن و عترت بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران مانند حرکت پیامبر (ص) تأثیرات فراوان داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مانند حرکت پیامبر با فتنه‌های مختلف روبرو بوده است، گفت: عصبانیت دنیای استعمار و استکبار از عظمت انقلاب موجب طراحی انواع برنامه‌ها توسط استعمارگران برای جلوگیری از سرعت گسترش نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا تأثیرگذار بوده و به همین دلیل طاغوت به مقابله با آن پرداخته است، به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: هر روز که فتنه‌ای دفع می‌شود آن روز یوم الله است و ۹ دی نیز که روز دفع فتنه بوده یوم الله است و باید همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه باید به برنامه‌ریزی‌ها توجه داشته و در اجرای آن‌ها حضور میدانی قوی داشته باشیم، گفت: یکی از سیاست‌های محوری جمهوری اسلامی حفظ وحدت اسلامی و انسجام در مقابل دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید در راستای بصیرت افزایی اقدام تبیینی صورت گیرد، گفت: حماسه ۹ دی از جلوه‌های اعتقادی و مردمی ایران است که به‌صورت خودجوش از اصول و ارزش‌های اعتقادی خود دفاع کردند.

حجت اسلام دشتکی تاکید کرد: ۹ دی زنده نگه‌داشتن بصیرت مردم و درواقع روز نه گفتن مردم به سران فتنه و بیعت مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار