کد خبر: ۶۹۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 24 December 2018

در تمام این سال‌ها به ما در مورد دنیا آمدن بچه دروغ می‌گفتند،، لک لکی در کار نیست. اگر این سوال پیش آمده که بچه‌ها چطور دنیا می‌آیند، می‌توانید بروید از دهه نودی‌ها بپرسید، ولی آن‌ها خیلی بی‌ادبند. برای همین ما سعی می‌کنیم چند روش اصلی به دنیا آمدن بچه را برای‌تان تشریح کنیم:

اگر شما چند سال قبل ازدواج کرده‌اید و هنوز بچه‌دار نشده‌اید، اصلا نگران نباشید، به زودی از طریق والدین خودتان، مادر و پدر خواهید شد. شیوه کار به این شکل است که شما هر وقت می‌روید خانه پدر و مادر خود یا همسرتان، آن‌ها سر صحبت را با این جمله باز می‌کنند «یه نوه نمی‌خواین برای ما بیارین حوصله‌مون سر نره؟!» و انقدر این جلمه را راحت می‌گویند که انگار قرار است یک جوجه رنگی یا بزغاله بخرید و برای‌شان ببرید. اگر آنجا موافقت کردید که هیچ، وگرنه ممکن است در آینده خیلی نزدیک حال یکی از والدین شما خیلی بد شود و به شما بگوید که زیاد ماندنی نیست. شما خیلی ناراحت می‌شوید و دوست دارید برایش یک کاری بکنید که این روزهای آخر دلش خوش باشد. وقتی ناراحتی شما به اوج خودش رسید، در حالی‌که اشک در چشمان پدر یا مادرتان حلقه بسته می‌گوید «تنها آرزوم دیدن بچه شماهاست». تبریک می‌گویم شما از الان یا صاحب فرزند شده‌اید، یا تا آخر عمر عذاب وجدان خواهید داشت که چرا آرزوی والدین‌تان را برآورده نکرده‌اید.
یکی دیگر از راه‌های تولید مثل، بچه دار شدن از طریق اقوام دور و نزدیک است. از یک سال بعد از ازدواج وارد هر مهمانی‌ای که می‌شوید، لا به لای بحث راجع به دلار و سکه، از شما می‌پرسند «راستی تو راهی نداری؟!» و هنگامی که جواب‌تان منفی باشد می‌گویند «بابا یکی بیار زندگی‌ات از یه نواختی در بیاد!» و بعد ادامه می‌دهند «راستی مشکلی چیزی که نداری؟!» و انقدر این سیکل معیوب را ادامه می‌دهند تا شما باردار شوید و زندگی‌تان از یکنواختی در بیاید. البته این روش برای بچه‌های بعدی هم جواب می‌دهد. به این شکل که شما بعد از زایمان اول، وارد هر محفلی می‌شوید می‌پرسند «نمی‌خوای دومی رو بیاری؟!» تجربه نشان داده بهترین متد برای پیشگیری از این شیوه تولید مثل، گفتن «آیا شما شکر خوار زندگی من هستید؟!» است.
روش بعدی برای بارداری، بچه دار شدن توسط ریش سفید فامیل است. به این شکل که ممکن است شما با همسرتان تفاهم نداشته باشید، یا مرد خانواده خیلی رفیق‌باز باشد و همه‌اش برود عیاشی. در این شرایط فردی بعنوان ریش سفید یا گیس سفید فامیل به زوجین توصیه می‌کند که «یه بچه بیاری زندگی‌ات از این رو به اون رو می‌شه!». زن و شوهر که دوست ندارند زندگی‌شان از هم بپاشد، سریع می‌روند یک بچه پس می‌اندازند تا همه چیز رو به راه شود. این متد برای بچه دار شدن خیلی جواب می‌دهد و تنها ایرادی که دارد این است که با احتمال پنجاده درصد یک کودک به بچه‌های طلاق اضافه خواهد شد.

شهاب پاک نگر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار