مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند گفت: در این روز بزرگ مردم به برکت تبیین و هوشمندی رهبری معظم انقلاب وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را رقم زدند.
کد خبر: ۶۹۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 25 December 2018
حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: هزار مبلغ در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام شده و از نخبگان موثر در پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این روز‌ها تجلیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام دشتکی در ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای خلقت تاکنون هر جا مقابله جبهه حق و باطل و توحید و طاغوت رخ داده است توفیقاتی نصیب جبهه حق شده است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات متعدد نصرت‌های الهی که توفیق جبهه حق شده با ایام الله شناخته می‌شوند افزود: چه در زمان حکومت ۱۰ ساله پیامبر اکرم (ص) که کفار بیش از ۸۰ جنگ را بر مسلمین تحمیل کردند و چه در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی فتنه‌ها و فراز و نشیب‌های بسیاری را مسلمانان پشت سر گذاشته‌اند که یکی از آن‌ها فتنه ۸۸ است.

وی با اعلام اینکه اگر چه در حماسه ۹ دی ما مدیران پشت سر مردم بودیم ابراز کرد: امروز همه ما باید در کنار مردم در مراسم بزرگداشت ۹ دی قدم برداریم و این روز را گرامی بداریم.

دشتکی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی برای جهان امروز یک پدیده منحصر به فرد است و تبدیل به دردانه جهان شده است عنوان کرد: در میان این همه هجمه‌های متعدد که علیه انقلاب اسلامی در حال انجام است به دلیل تلالو انقلاب در جهان و فتح قله‌های حق و حقانیت است.

وی درباره لزوم گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نیز افزود: ما به عنوان مسئول کمیته قرآن و عترت و تشکل‌های مردمی برنامه‌ریزی‌های خود را از ابتدای سال آغاز کرده و توانستیم محتوای مناسبی برای شبکه تبلیغ استان تولید کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اعلام اینکه برنامه‌های ما از دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ماه به مدت ۴۰ روز به اوج خود می‌رسد گفت: ۵۰ سرفصل برنامه در قالب بیش از ۱۲ هزار عنوان در دهه فجر امسال اجرا می‌شود.

 وی تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات تبیینی و گفتمان‌های متعدد، ۳۵۰ ستاد فرهنگی در روستا‌ها شکل گرفته هزار مُبلغ نیز در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام شده و از نخبگان موثر در پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این روز‌ها تجلیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار