فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری بیش از 2300 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز در استان در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 25 December 2018

سردار حیدر عباس‌زاده با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان 24 طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان در 9 ماه نخست سال جاری اجرا شد.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با تلاش مستمر در سطح خوزستان در 9 ماه گذشته طی چندین طرح مقابله، 2325 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس‌زاده ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 494 قبضه سلاح جنگی و 2236 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 2730 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان دانست و گفت: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند، تقاضا می‌شود شهروندان عزیز ضمن همکاری با پلیس برای جلوگیری از تیراندازی‌های غیرمجاز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار