مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تشریح دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است.
کد خبر: ۶۹۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 26 December 2018

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ضروری است، گفت: تشریح دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است.

به گفته وی شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جوان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از ابهامات آن‌ها در رابطه با نظام اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه جوانان ما باید به‌خوبی با ماهیت پست رژیم فاسد شاهنشاهی آشنا شوند، گفت: آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب ازجمله وظایف دستگاه‌های فرهنگی و فعالان این عرصه است.

مسعودی بابیان اینکه امروزه دشمنان تلاش می‌کنند چهره انقلاب را میان جوانان ناکارآمد جلوه دهند، گفت: تبیین حرکت‌های انقلابی و چگونگی شکل‌گیری آن به رهبری حضرت امام (ره) برای نسل جوان جامعه ضروری است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با هجمه‌های داخلی و خارجی روبه‌رو است در این میان رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری گره‌گشایی بسیاری از مشکلات و معضلات است و نقش دستگاه‌های فرهنگی بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن صبغه اسلامی در نظام انقلابی ما هستند و مقابله قاطع و اصولی با هجمه‌های آن‌ها یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها است.

مسعودی ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزشی رسانه و فضای مجازی برای مدیران پایگاه‌های آسیب‌های اجتماعی در استان البرز، گفت: همکاری فعالان فرهنگی با رسانه‌های می‌تواند در مقابله با هجمه‌های نابرابر دشمن در این حوزه و فضای مجازی اثرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار