خداداد رحیمی:محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، عصاره و پودر شیرین بیان، اوره، خرما، دستگاه‎‌‌های مبدل حرارتی، سیمان، کاشی و سرامیک، آرد گندم، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات فارس را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 27 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:خداداد رحیمی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته در بین کالاهای صادراتی استان فارس صادرات اوره از لحاظ وزن 124درصد و از لحاظ ارزش 218 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، اظهار داشت: کیفیت محصول و بازاریابی مناسب صادرکنندگان استان به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس سبب افزایش صادرات این محصول شده است.

وی عنوان کرد: محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، عصاره و پودر شیرین بیان، اوره، خرما، دستگاه‎‌‌های مبدل حرارتی، سیمان، کاشی و سرامیک، آرد گندم، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات فارس را به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل گمرکات فارس اعلام کرد: در 9 ماه گذشته 251 هزار و 121 تن کالا به ارزش 187 میلیون و 481 هزار و 729 دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل گمرگات فارس بیان کرد: این کالاهای به 60 کشور از جمله عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، آلمان، کویت، هند، پاکستان، ترکیه، عمان و غیره صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار