امام جمعه كرج در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: اوضاع نابسامان تابلوهای تبلیغاتی در شهر،چهره ای نازیبا ایجاد کرده که لازم است هرچه سریعتر ساماندهی شوند.
کد خبر: ۶۹۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 30 December 2018

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی افزود: متاسفانه عليرغم توصيه هاي گذشته هيچ اتفاقي در ساماندهي بيلبوردها و تبليغات شهری رخ نداده است.

امام جمعه كرج با اشاره به تصاوير برخي بيلبوردها در سطح شهر گفت: متاسفانه به دليل نداشتن متولي، شاهد هرج و مرج در اين بيلبوردها هستيم و كسي خود را در مقابل آن مسئول نميداند.

حجت الاسلام والمسلمين حسيني همداني گفت: نداشتن معاني مشخص، استفاده از واژه هاي سخيف و نمادهاى خارجى برخي از ايرادات وارده به تبليغات درون شهري و برون شهري است

نماينده ولي فقيه در استان گفت: شهرداري مكلف است هرچه سريعتر نسبت به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها اقدام کند.

امام جمعه كرج با اشاره به اينكه، شهرداري نبايد تبعيضي در جمع آوري تبليغات سازمانها و نهادها قائل شود، افزود: بعد از اينكه بيلبوردها و تبليغات جمع آوري شدند، شهرداري بايد كميته اي تخصصي براي اكران محتواي فرهنگي تشكيل دهد.

حجت الاسلام والمسلمين حسيني همداني در پايان از استاندار البرز خواست اين موضوع را به صورت جدی پيگيري کند تا سيما و منظر شهر، متناسب با آموزه ها، فرهنگ و هويت اسلامي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار