مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در استان البرز در ۹ ماه سال گذشته حدود ۴ هزار و ۵۰۶ طلاق رخ داده که در ۹ ماهه سال‌جاری این تعداد به ۴ هزار و ۳۳۶ مورد رسیده است، گفت: تقریبا طلاق ۱۴ درصد به نسبت مدت ۹ ماهه مشابه سال قبل کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۹۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 01 January 2019

 اسدالله حیدری در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز تلاش زیادی برای کاهش آمار طلاق  با همکاری دادگستری انجام شده است.

وی افزود: در ابتدای سال 95 استان البرز در آسیب طلاق استان اول کشور بوده و در حال حاضر استان دهم کشور است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر طلاق در حال کاهش است، بیان کرد: درصد طلاق در 9 ماه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل به شدت کاهش پیدا کرده و عوامل متعددی در این زمینه دخیل بوده است.

وی  با بیان اینکه  برای کاهش آسیب طلاق اقدامات آموزشی خوبی انجام شده است، تصریح کرد: 14 هزار و 891 نفر آموزش قبل از ازدواج دیدند. 

حیدری ادامه داد: در حال حاضر تقریبا در 9 ماهه امسال 10 هزار و 183 ازدواج اتفاق افتاده و نسبت به سال قبل که 11 هزار و 585 ازدواج بوده 8.9 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در استان البرز در 9 ماه سال گذشته حدود 4 هزار و 506 طلاق رخ داده که در 9 ماهه سال‌جاری این تعداد به 4 هزار و 336 مورد رسیده است، گفت: تقریبا طلاق 14 درصد به نسبت مدت 9 ماهه مشابه سال قبل کاهش یافته است.

برچسب ها: بهزیستی ، طلاق ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار