مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه برگزاری جلسات تبیینی و گفتمان‌های متعدد در همین رابطه تشکیل و ۳۵۰ ستاد فرهنگی در روستا‌ها شکل گرفته است خاطرنشان کرد: یک‌هزار مُبلغ نیز در ایام‌الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام شده می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 02 January 2019
حجت‌الاسلام علی دشتکی از اعزام یک‌هزار مبلغ در ایام‌الله دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: امسال همزمان با پیروزی ۵۰ سرفصل برنامه در قالب بیش از ۱۲ هزار عنوان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از نمونه‌های پیروزی حق بر باطل است اظهار کرد: این انقلاب امروز یک پدیده منحصر به فرد است و تبدیل به الگوی مقاومت در جهان شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در میان هجمه‌های متعدد دشمنان و توطئه‌های آن‌ها سربلند از آزمون خارج شود گفت: در حماسه ۹ دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: در این روز بزرگ مردم به برکت تبیین و هوشمندی رهبری معظم انقلاب وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نهم دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ماه به مدت ۴۰ روز ادامه دارد عنوان کرد: امسال همزمان با پیروزی ۵۰ سرفصل برنامه در قالب بیش از ۱۲ هزار عنوان در دهه فجر امسال اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار