رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه بارش باران و برف،رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده کرج - چالوس خودداری کنند.
کد خبر: ۶۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 03 January 2019

سرهنگ رضا گودرزی افزود: بارش برف شب گذشته سبب کندی تردد خودروها در جاده کرج - چالوس شد که با تلاش راهداران مسیر پاکسازی شد.
وی اضافه کرد: اکنون نیز ازمحدوده نساء تا کندوان مه غلیظ و کاهش دید وجود دارد و بقیه مسیر شاهد بارش به صورت باران هستیم که سبب لغزنده شدن سطح محور شده است.
گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف و یخبندان در مسیرکوهستانی کرج - چالوس همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ مهم ترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است.
رئیس پلیس راه البرز بیان داشت : رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
گودرزی افزود: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط کوه در مسیر های کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس دور از انتظار نیست که پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می شود.
گودرزی افزود: بیشترین مسیر احتمال سقوط سنگ درمحدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.
وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرزمی طلبد رانندگان درموقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.
وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است .
استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
روزانه بیش از 220 هزار وسیله نقلیه درراه های استان البرز تردد می کنند.

برچسب ها: پلیس راه ، بارش برف ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار