مدیر حج و زیارت فارس از ثبت‌نام سفرهای ارزان قیمت عتبات عالیات در قالب طرح «ابرار» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 05 January 2019

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به اعزام كاروان‌های عتبات عالیات گفت: پس از برپایی مراسم اربعین حسینی، اعزام‌های جدید به عتبات از سرگرفته شد و زائران بسیاری در این مدت به عتبات مشرف شده‌اند.
وی افزود:‌ به منظور رفاه حال عاشقان و دلدادگان خاندان اهل بیت(ع) طرح «ابرار» ویژه سفرهای ارزان قیمت عتبات عالیات به‌همت این سازمان اجرا می‌شود.
زینلی اظهار كرد:‌ قیمت این كاروان‌ها یك میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده و به صورت زمینی است كه زائران به‌مدت یك هفته به تمام اماكن زیارتی مشرف می‌شوند.
وی با تأكید بر اینكه در این طرح امكانات كامل به زائران ارائه می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دفاتر زیارتی مجاز مراجعه و نام‌نویسی كنند.
زینلی با یادآوری اینكه ثبت‌نام این كاروان‌ها از ۸ دی‌ماه آغاز شده است، گفت: اعزام‌های این كاروان‌ها نیز در بهمن‌ماه انجام خواهد شد.
مدیر حج و زیارت استان فارس در پایان از متقاضیان خواست مواظب افراد سودجو و غیرمجاز که از نیات پاک مردم سوءاستفاده می‌کنند، باشند و صرفاً جهت ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان که اسامی آن‌ها در سایت http://fars.haj.ir موجود است یا ثبت نام در سایت http://atabatorg.haj.ir در این دوره نام‌نویسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار