امام جمعه چهارباغ گفت: شورای شهر مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به همراه دو هزار مترمربع زمین به ساخت کلانتری در ملک‌آباد اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 06 January 2019

حجت‌الاسلام قادر محمدی گفت: اخیراً میز خدمت در مصلی نماز جمعه چهارباغ تشکیل شده که در یکی از برنامه‌های این میز خدمت، با حضور فرمانده انتظامی استان موضوعات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی افزود: از یک ماه پیش تاکنون، طرح‌های مختلفی در مناطق مهدی‌آباد و ملک‌آباد در حال اجراست که باعث بهبود اوضاع در این مناطق شده است.

امام جمعه چهارباغ به تأسیس کلانتری در مهدی‌آباد و ابریشم اشاره و با بیان اینکه فاصله کلانتری این مناطق با ملک‌آباد زیاد است و همین باعث شده برخی مواقع سوداگران مرگ اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کنند، گفت: بر همین اساس شورای شهر مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به همراه دو هزار مترمربع زمین به ساخت کلانتری در ملک‌آباد اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با استقرار کلانتری در ملک‌آباد، سوداگران مرگ در این منطقه دیگر احساس امنیت نخواهند داشت و برخی از دغدغه‌های ما مرتفع خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه زمینه حضور کارتن‌خواب‌ها در مهدی‌آباد و ملک‌آباد باید از بین برود افزود: با طرح‌هایی که اخیراً به اجرا در آمده است جو بسیار خوبی در این مناطق ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار