احمدعلی هراتی گفت: همواره به دنبال توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین عموم جامعه و جلب نظر و حمایت بیش از پیش مسئولین و مدیران دستگاه‌ها به این مقوله مهم هستیم.
کد خبر: ۷۰۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 06 January 2019

احمد علی هراتی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز اظهار کرد: امروزه بسیاری از خیّرین در امر ساخت مدارس، بیمارستان‌ها و سایر مراکز عملکردهای خوبی دارند و امیدواریم با حضور پررنگ خیّرین در عرصه کتابخوانی و کتابخانه‌سازی شاهد توسعه بیش از پیش خدمات‌رسانی کتابخانه‌ها برای علاقه‌مندان به این حوزه باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی همه ارگان‌ها و ادارات در توسعه فضای کتاب و کتابخوانی، به فعالیت‌های عام المنفعه و خیرخواهانه برخی بانک ها در عرصه‌های گوناگون عمران، آبادانی و توسعه فضاهای آموزشی کشور اشاره کرد و خواستار ورود دستگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک‌ها در امر تجهیز کتابخانه‌ها و راه اندازی کتابخانه‌های جدید در مناطق محروم و فاقد کتابخانه شد.

هراتی در پایان گفت: امروزه کتابخوانی به یک دغدغه همگانی تبدیل شده و هر شخص و سازمانی خود را در قبال گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئول می‌داند و این نقطه عطفی در مسیر توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار