رئیس نظام پزشکی کرج ضمن تأکید بر کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان، از برخورد جدی این سازمان با شبکه‌های فساد اختاپوسی و مافیایی در حوزه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 07 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا خرد روستا گفت:  کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان وجود دارد که بخشی از آن  به کمبود امکانات و بخش مهمی به سو مدیریت سلامت در استان برمی‌گردد و اکنون شبکه‌های مافیایی در استان وجود دارند که در مقابل اصلاح مقاومت می‌کنند.

خرد روستا ادامه داد: به نظر می‌رسد هر بار سازمان نظام پزشکی با هماهنگی نهادهای قضایی و مسئولان ارشد استان، برای احقاق حقوق مردم و با رویکردی عادلانه در مسیر اصلاح گام برمی‌دارد، حاشیه‌سازی‌ها و تهدیدها و باندبازی‌ها شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم خبردار شدیم که شیطنت‌های جدی و برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای جلوگیری از اقدامات اصلاحی طراحی‌شده است.

رئیس نظام پزشکی کرج در پاسخ به این سؤال که از کدام بخش‌های بیمارستانی شکایت بیشتری می‌شود، گفت: بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام طی یک سال اخیر در حوزه بیماران بستری مربوط به بخش دولتی بوده است.

خرد روستا گفت: نظام پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت برخورد با دانه‌درشت‌ها، به دنبال برخورد با شبکه‌های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت است و در این مسیر پیام معظم له و قوانین مربوطه محور کار است.

وی ضمن هشدار به سنگ‌اندازان حوزه اصلاح سلامت در استان گفت: بنا نداریم با پرونده‌سازی برای پزشکانی که از حمایت‌های رانتی برخوردار نیستند و با چشم‌پوشی بر یک اقلیت قدرتمند متخلف، خسارات اخلاقی و قانونی  مجموعه‌ای را فدای آمار سازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار