مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: خوشبختانه حضور دانش آموزان در این نمایشگاه چشمگیر بود و برخی از غرفه‌ها در اختیار آن‌ها قرار داشت.
کد خبر: ۷۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 08 January 2019

 عیسی قبادی در آئین تجلیل از معلمان پژوهنده استان با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور است، گفت: باید به توسعه نیروهای انسانی توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به استقرار برخی مراکز علمی کشور در البرز، گفت: این استان در کنار زیرساخت‌های علمی و پژوهشی از ساختار آموزشی توانمندی برخوردار است و دانش و توانایی معلمان البرز در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز با تأکید بر اینکه پژوهش لازمه توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: سنجش دانایی هر کشور به امور پژوهشی آن بستگی دارد.

قبادی اضافه کرد: هنوز تا مرحله‌ای که کشوری پژوهش محور داشته باشیم، فاصله‌داریم و در این حوزه باید راهی طولانی را طی کنیم.

وی در بخش دیگری به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حضور دانش آموزان در این نمایشگاه چشمگیر بود و استاندار در بازدید از این نمایشگاه بیش از نیمی از زمان خود را به دیدن غرفه‌های دانش‌آموزی اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار