فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۳۳۱ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح در اجرای طرح مبارزه با تیراندازی‌ها در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 12 January 2019

سردار حیدر عباس‌زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای دی‌ماه سال جاری تاکنون دو طرح پنج روزه برخورد با عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در سطح استان خوزستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با تلاش مستمر در سطح استان طی دو طرح مقابله‌ای، ۳۳۱ نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۴۰۰ قبضه سلاح شامل ۵۴ قبضه جنگی و ۳۴۷ قبضه شکاری، 9 هزار و 428 فشنگ بهمراه 45 خشاب مربوطه و هشت نارنجک جنگی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری توان عملیاتی و انتظامی خود برای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند که در همین راستا ضمن تشکر از همکاری خوب مردم، تقاضا می‌شود برای جلوگیری از تیراندازی‌های غیرمجاز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

است.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با تلاش مستمر در سطح استان طی دو طرح مقابله ای، ۳۳۱ نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر کردند.

عباس زاده بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۴۰۰ قبضه سلاح شامل ۵۴ قبضه جنگی و ۳۴۷ قبضه شکاری، 9 هزار و 428 فشنگ بهمراه 45 خشاب مربوطه و هشت نارنجک جنگی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری توان عملیاتی و انتظامی خود برای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند که در همین راستا ضمن تشکر از همکاری خوب مردم، تقاضا می شود برای جلوگیری از تیراندازی های غیرمجاز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار