کد خبر: ۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 23 January 2015
رئیس هیئت اسکی استان البرز گفت: جشنواره آدم‌برفی و خانواده سوم بهمن‌ماه سال جاری در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود. 
علی‌عمران سولقانی با اشاره به اینکه استان البرز در زمینه ورزش اسکی ظرفیت و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: 40 نفر از ورزشکاران فعال در این رشته در سطوح مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان  در سطح ملی و کشوری حضور چشمگیری دارند.
وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از ورزشکاران البرز که در سطح ملی خوب ظاهر شده‌اند در رشته‌های مختلف اسکی صحرا نوردی، آلپاین و اسنوبرد فعالیت دارند، افزود: تیم اعزامی به مسابقات جهانی که اکنون در اتریش در حال برگزاری است از دو بازیکن و سرمربی البرزی تشکیل شده است.
به گزارش تسنيم رئیس هیئت اسکی البرز با تاکید بر ظرفیت ویژه ورزشکاران البرز و با اشاره به اینکه بیش از 40 نفر از دیگر ورزشکاران فعال در این رشته تیم "ب" البرز را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکز هیئت اسکی البرز آموزش به نونهالان، نوجوانان و در واقع سنین پایه است.
سولقانی با اشاره به اینکه ورزشکاران زیادی در سنین پایه در حال حاضر در پیست دیزین تحت آموزش مربیان قرار دارند، تصریح کرد: امید است این بازیکنان بدنه اصلی تیم ملی کشور را تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه در بخش تجهیزات با مشکل رو‌به رو هستیم، اظهار داشت: چوب دروازه در داخل کشور تولید نمی‌شود همین امر سبب شده با فدراسیون در راستای تامین تجهیزات مکاتباتی را انجام دهیم.
رئیس هیئت اسکی البرز با تاکید بر اینکه طبق رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون اسکی در صورت وارد کردن چوب دروازه نسبت به خرید آن اقدام می‌کنیم، گفت: وجود تعداد زیاد ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته سبب شده با کمبود چوب دروازه در البرز روبه‌رو شویم.
سولقانی با بیان اینکه جشنواره آدم‌برفی و خانواده 3 بهمن‌ماه سال جاری در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب ورزش همگانی برای علاقه‌مندان روز جمعه در پیست دیزین برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم، تصریح کرد: جشنواره بزرگ و مسابقات اسکی بانوان کشور به میزبانی البرز در 22 بهمن سال جاری در مجموعه پیست ‌بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار