مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان تنها منحصر به دیروز و امروز نیست تصریح کرد: این توطئه‌ها از روز اول بوده است و تا آخرین روز نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 18 January 2019
حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: امروز بر همه مردم واجب است پرچم انقلاب اسلامی را به دست بگیرند و به تبیین اهداف الهی انقلاب بپردازند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام دشتکی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه در جمع نمازگزاران حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: مقام معظم رهبری جبهه حق را علیه باطل چنان رهبری می‌کند که هر روز بر عزت و سربلندی انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه قیام فاطمی خاستگاه و مبنای انقلاب اسلامی است افزود: تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه موجب می‌شود جبهه حق گامی دیگر به سوی فتح قله‌های حق علیه باطل بردارد.

وی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر گرامی اسلام یک دوره ۱۰ ساله بود ادامه داد: در این مدت بیش از ۸۰ جنگ و فتنه‌های دیگر را به پیامبر (ص) تحمیل کردند.

دشتکی خاطرنشان کرد: این اسناد تاریخی این پیام را به ما می‌دهد که اگر در جبهه حق قرار بگیریم و از راه الهی دفاع کنیم باید هزینه آن را هم پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه پیروان خدا باید در مقابل توطئه‌های جبهه باطل و دشمنان صبر پیشه کنند گفت: این مقاومت باید چنان باشد که جبهه باطل و دشمن را به زانو درآورد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان اظهار کرد: استقامت و تحمل سختی‌ها به طور حتم سعادت و خوشبختی در حوزه مادی و معنوی همراه با نزول ملائکه الهی برای یاری رساندن به صبوران را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هر فردی در مکتب توحید قرار گیرد دشمنان زیادی خواهد داشت افزود: در مقابل این دشمنان باید مقاومت پیشه کرد؛ اگر امروز ادعای ترویج انقلاب فاطمی را داریم باید ابتدا اهداف را شناسایی و سپس چارچوب حرکت را بر اساس این اهداف تعیین کنیم.

دشتکی با بیان اینکه مکتب و قیام فاطمی پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام یک انقلاب منحصر به فرد بود تصریح کرد: قیام فاطمی در میان تمام قیام‌ها و انقلاب‌ها جامع‌ترین و کامل‌ترین انقلاب بود به طوری که امروز نقش مهمی در ماندگاری اسلام و مکتب تشیع در جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر (ص) به دنبال جلوگیری از انحراف مکتب اسلام بود ادامه داد: حضرت صدیقه کبری (س) به خوبی واقف بودند که این انحراف باعث از بین رفتن اسلام واقعی می‌شود بنابراین برای حفظ و گسترش اسلام دست به قیام زدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان با بیان اینکه دومین انقلاب شاخص تاریخ قیام امام حسین (ع) بود خاطرنشان کرد: این انقلاب نیز به دنبال حفظ حداقل‌های اسلام بود، چون احکام اسلام علاوه بر ارکان دین مبین از بین رفته بود.

وی با اشاره به اینکه باید اهداف انقلاب اسلامی را مطالعه و سپس به دنبال محافظت از آن باشیم گفت: حضرت امام خمینی (ره) در دوران پیش از پیروزی انقلاب و در زمان پیروزی اهداف انقلاب را مطرح و نخبگان برای مردم تشریح می‌کردند.

دشتکی با بیان اینکه توحید، قرآن و اسلام از اساسی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بود که در شعار‌ها تجلی پیدا کرد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساختار ولایت فقیه ایجاد شد و قبل از این مردم به عنوان مرجع و پیشرو به امام می‌نگریستند.

وی با اشاره به اینکه هر فردی که حتی مسلمان نباشد، اما انسانیت و شرف را دنبال کند باید سایه توحید و اسلام را در بالای سر خود داشته باشد افزود: انقلاب اسلامی برای همه افراد دارای فضل، برکت، سعادت و حیات است بنابراین همه باید برای حفظ اسلام باید تلاش کنیم و نواقصی که در حوزه اجرا داریم و به آن واقفیم را برطرف کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات روزمره مردم را آزار می‌دهد و این امر بر کسی پوشیده نیست ادامه داد: ضمن تلاش برای حل مشکلات باید برای رسیدن به اهداف والای الهی با صبر و تحمل پیش برویم.

وی تأکید کرد: دفاع از مکتب فاطمی و حضور در راه حسینی این است که اهداف والای انقلاب اسلامی که با محوریت ولایت و عترت است، دنبال کنیم.

دشتکی خاطرنشان کرد: دفاع از کیان انقلاب اسلامی این است که دل معصومین را شاد کنیم و از ناراحت کردن آن‌ها دوری کنیم.

وی گفت: رویکرد ما در دهه فجر و ایام فاطمیه این است که همه افراد در جهاد تبیین اهداف انقلاب اسلامی شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار