حضرت آیت‌الله نعیم‌آبادی اعلام خطر کرد:
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اعلام خطر و هشدار نسبت به ادامه پروژه موسوم به بازار ماهی فروشان گفت: بهره‌برداری از این طرح سرآغاز نابودی همیشگی تمام نوار ساحلی بندرعباس است و آینده آن از ساحل شمال هم بدتر است.
کد خبر: ۷۰۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 21 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در یک نشست خبری در پاسخ به پرسش خبر ما درباره دلیل سکوت وی در این باره طی چند ماه گذشته و شائبه‌های به وجود آمده درباره ارتباط کمک پنج میلیارد تومانی شهرداری به مصلی با این سکوت تصریح کرد: از موضع خودم در اینباره کوتاه نیامده‌ام و چهار سال است در این باره فریاد می‌زنم و کسی گوش نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: نه فقط در خطبه‌های نماز جمعه بلکه نزد تمام مراجع و مسولان ملی و محلی در اینباره پیگیری کردم و در جلسه‌ای با حضور استاندار هرمزگان دادستان کل کشور به صراحت این پروژه را خلاف آشکار قانون اعلام کرد.

امام جمعه بندرعباس اعلام کرد: در این طرح دست‌های پشت پرده در کار است و ظاهر آن به نام بازار ماهی است ولی منافع آن به کام همان دست‌های پشت پرده است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: کجای دنیا 24 هزار متر در دل دریا به بازار ماهی فروشان می‌دهند و چه کسی در طبقه دوم ماهی فروشی درست می‌کند که همه اینها نشانه تخلفات و منفعت جویی‌های عده‌ای خاص است.

وی از اصحاب رسانه خواست این موضوع را رها نکنند و کاری کنند تا مسولان به اجرای قانون تمکین کنند.

مجتمع تجاری نور به بانک تجارت واگذار شده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما درباره واگذاری مجتمع تجاری نور به بانک تجارت و بلاتکلیفی خریداران مغازه‌های این مجتمع و مراجعه معترضان به وی اظهار داشت: ابتدا قرار بود ستاد نمازجمعه این مجتمع تجاری را بسازد و با درآمد فروش مغازه‌های آن، هم مصلی را بسازد و هم هزینه‌های جاری مصلی را پس از تکمیل آن، تأمین کند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: این موضوع باعث بروز شایعه‌هایی شد که ناچار شدیم برای جلوگیری از به خطر افتادن آبروی خودمان آن را رها کنیم و با فروش زمین آن به قیمت 40 میلیارد تومان، ساخت مصلی را آغاز کردیم و بعد هم فردی که با وی سابقه آشنایی قبلی نداشتیم(علی‌محمدی)، مجتمع را خرید و اکنون هم شنیده شده که مجتمع نور را به بانک تجارت فروخته است.

وی تأکید کرد: شهروندانی که چندین سال است مغازه‌های مجتمع را پیش خرید کرده‌اند، حق دارند و هر چند وظیفه قانونی ندارم اما در حمایت از مردم به موضوع ورود خواهم کرد و در این مشکل کنار آنها خواهم بود.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: قرار بود شهرداری بندرعباس پنج میلیارد تومان جهت تکمیل مصلی کمک کند که تاکنون با زحمت زیاد 2 میلیارد تومان از این مبلغ را داده است و تکمیل مصلی به حدود 30 تا 40 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

بازار ماهی فروشان بندرعباس که مدت‌ها درگیر و دار جدل‌های قانونی تعرض به حریم 60 متری دریا، بود این روزها در آستانه تکمیل و افتتاح قرار دارد...

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار