کد خبر: ۷۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 19 January 2019
به علت سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان ۱۱ مصدوم  ترومایی توسط اورژانس کاکان (بویراحمد)خدمات رسانی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال‌پور آن فرد گفت : دیروز جمعه بیست و هشتم دی ماه ۹۷ به ۱۱ مصدوم سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان توسط اورژانس ۱۱۵ کاکان امدادرسانی شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرسنل اورژانس در سطح استان با ایثار و فداکاری در بیشتر مواقع از جان خود سرمایه می‌گذارند که جان هم وطنی را نجات دهند افزود:  یک مورد از هم وطنان عزیز در کوهستان که به صورت تفریحی رفته بودند و از ناحیه لگن و پا دچار آسیب شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس کاکان آقایان  محمد امین نیکویی و اسلام سلیمانی  بعداز از ۴۵ دقیقه پیاده روی در کوهستان برف گیر کاکان و با کمک مردم عزیز توانستند فردی که دچار سقوط شده بود  نجات دهند.
وی با اشاره به اینکه دیروز جمعه تصادف خودروی پراید وانت بار و نیسان  یدک کش (جرثقیل ) ۵ مصدوم در پی داشت افزود: هر پنج مصدوم علی رغم ترافیک شدید جاده کاکان به علت پیست اسکی توسط اورژانس کاکان خدمات رسانی و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه در این چند روزی که آسمان استان بارش برف را داشت در حوزه کاکان به بیش از ۲۵  نفر از هم وطنان، مسافرین و گردشگران که به کاکان جهت تفریح در پیست اسکی رفته بودند خدمات‌رسانی شده است.
وی عنوان کرد : در مجموع مصدومین  ۱۰ نفر به بیمارستان انتقال و مابقی مداوای سرپایی شدند.
 پوران فرد ضمن توصیه ی لازم به هموطنان، مسافرین و گردشگران محترم به رعایت نکات ایمنی افزود: اورژانس ۱۱۵ بصورت  ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت هموطنان عزیز در حال امدادرسانی است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار