کد خبر: ۷۰۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 19 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه‌رئیسی طی نامه‌ای خطاب به مسؤولان آورده است: رسول خدا می فرماید هر کسی صبح کند و دغدغه امور مالی و معنوی مسلمین را نداشته باشد اصلا و اساسا مسلمان  نیست.

در این نامه آمده است: مسئولان و مدیران کل استان  سلام علیکم  به استحضار می رساند در نقطه ای از استان که به نگین با فرهنگ  ایل طیبی معروف است یعنی شهر قلعه رئیسی  و بخش چاروسا مردمی صبور و انقلابی زندگی می کنند مردمی که در دفاع از اسلام و انقلاب آرمانهای امام و ولایت در سطح کشور و استان همیشه پیشگام و جان  فشان هستند و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاکر نعمت والای  نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حقیقتا  هر چند گازرسانی به این منطقه امید را در دلها و زندگی مردم  زنده نمود و از این خدمت نظام قدردانی می کنند اما این روزها  این مردم شریف با مصائب مختلفی گرفتار هستند.

در طول هفته برق مکرر قطع می شود بسیاری از وسایل برقی مردم بر اثر افت ولتاژ و نوسانات برق قابل استفاده نیستند آب شهر در طول هفته بطور مکرر قطع می شود گویی اینجا اصلا شهر نیست گویا مسئولی پیگیر نیست که جواب دهد چرا ۲۴ ساعت آب شهر قطع است،؟

آنتن دهی موبایل در بعضی از نقاط بخش و شهر ضعیف و دارای نقاط کور زیادی است هر لحظه احتمال قطعی فیبر نوری توسط هر جنبنده ممکن است.

وضعیت بعضی از راههای ارتباطی و تضییع بیت المال خود از مصیبت های این مردم است.

درد گرانی و عدم نظارت پیشگیرانه و قیمت اسف بار و روبه افزایش گوشت و خودمختاری قصابان که در فصل رونق در قالب قوانین برای خود سرمایه ای به جیب می زنند ولی در شرایط فعلی مغازه خود را جمع کردند و بعضی تعطیل نمودند روز به روز فشار را بر مردم منطقه زیاد می‌کند.

علی رغم اینکه بارش رحمت الهی در این منطقه فراوان و باعث خوشحالی مردم و کشاورزان است و همه نوید بخش برداشت پر رونقی از محصولات می باشد اما متأسفانه کمبود کود  شیمیایی و نبود سایر نهادهای کشاورزی باعث درد و رنج مردم و ناامیدی آنان شده است.

وضعیت پروژه کهنه و قدیمی ورزشگاه و کمبود امکانات ورزشی و تعطیلی نمایندگی این نهاد در منطقه امید و نشاط را از جوانان مستعد و نخبه این منطقه گرفته است . درد بیکاری و معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری خانواده ها و جوانان این منطقه را روز به روز عذاب می دهد.

تعطیلی پروژه دارالقرآن و مصلی نماز جمعه خود  از دیگر دردهاست از استاندار محترم و پر تلاش و پیگیر مشکلات مردم در خواست دارم که مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی و راه و شهر سازی و مدیرعامل برق و مخابرات مدیرکل صمت و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل امور شهری و روستایی را در یک ماموریت فوری به این منطقه اعزام کنند تا در میان مردم شریف و ولایت مدار این خطه پاسخگوی مشکلات و در جهت رفع دردها و رنج ها و مصائب این مردم چاره اندیشی کنند.

و یا لااقل از طریق تریبون نماز جمعه خدمات دولت و نظام را تبیین کنند؛ البته لازم است از تلاشها و پیگیری فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار