نماینده ملایر و دبیر مجمع نمایندگان استان همدان موضوع سوء نظارت‌ها بر بازار را نگران کننده عنوان و اظهارکرد: خواستار تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ورود مجمع نمایندگان به منظور اتخاذ تدابیر بهتر برای اعمال نظارت‌ها و کنترل گرانی‌ها در بازار شدیم. 
کد خبر: ۷۰۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 19 January 2019
حجت الاسلام و المسلیمن احد آزادیخواه  گفت: در سفر استانی مجمع نمایندگان همدان طی جلساتی با مدیران کل تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان، مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف بررسی شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلیمن آزادیخواه قاچاق دام مولد از استان همدان را یک معضل جدی و حل این مشکل را نیازمند یک تدبیر جدی دانست و افزود: در این جلسه پیشنهاد دادیم به منظور بررسی و پیگیری بهتر موانع و مشکلات حوزه قضایی یک رابط پارلمانی در سیستم قضایی استان ایجاد شود. 

آزادیخواه خاطرنشان کرد: موضوع موادمخدر در استان به معضل جدی تبدیل شده و شدت گرفتن مطالبه گری خانواده‌ها و حل آن نیازمند تدبیر جدی است.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه سفر استانی مجمع نمایندگان همدان نشست مشترکی که با معاون وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات استان برگزار و موضوعات مختلف امنیتی و کلان استان در این حوزه مطرح شد. 

در ادامه دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حضور مدیران کل توزیع برق، آب و فاضلاب و آبفای روستایی نشست مجمع نمایندگان استان با هدف بررسی مشکلات حوزه‌های مربوطه برگزار شد، گفت: توجه به سهم شهر‌ها و روستا‌های استان در لایحه بودجه ۹۸ کل کشور از جمله دغدغه‌های طرح شده از سوی مسئولان اجرایی حاضر در این نشست بود. 

محمد کاظمی افزود: برلزوم تلاش مضاعف برای خدمت به مردم به ویژه در مناطق روستایی تأکید و نگاه نمایندگان استان به لایحه بودجه سال ۹۸ را رویکردی کارشناسی و معطوف به اولویت‌های کنونی بخش‌های مختلف استان توصیف کرد. 

وی یادآورشد: بهسازی و نوسازی بخش‌های فرسوده شبکه برق رسانی و تاکید بر تسریع در فرآیند اتصال آب سد کلان به شبکه آب شرب ملایر از دیگر موارد طرح شده در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار