کد خبر: ۷۰۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 19 January 2019
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کارگروه اموزش و پژوهش مجموعه صنعت،معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ،داریوش دیودیده رئیس سازمان در نشست کارگروه پژوهشی صنعت،معدن و تجارت با اعلام این خبر افزود: این کارگروه متشکل از معاونین پژوهشی دانشگاه های دولتی،ازاد اسلامی واحد یاسوج،علمی کاربردی و پیام نور استان و به ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت می باشد.

وی از  اولویتهای پژوهشی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان  در سال جاری خبر داد و گفت:طرح های کاربردی این سازمان جهت مشارکت و ارسال پروپوزال تا نیمه اول بهمن ماه به دانشگاه های استان اعلام میشود.
دیودیده از تعامل و اهتمام هرچه بیشتر اعضای کارگروه پژوهشی جهت پیشبرد اهداف مدنظر اشاره کرد.
این مسئول تصریح کرد:به منظور جلوگیری از  تکرار طرح های پژوهشی و موازی کاری ،سامانه دانش مورد بررسی و به  رویت اعَضای کارگروه قرار خواهد گرفت.
رئیس کارگروه اموزش و پژوهش مجموعه صمت استان از دیگر تفاهمات  کارگروه مزبور،برگزاری کلاس های اموزشی و فعالیت های  پژوهشی که جنبه کاربردی و  هدفمند داشته باشند خبر داد و گفت:با مشارکت اتاق های بازگانی، اصناف مرکز استان و شرکت شهرک های صنعتی ، کلاس های فوق برگزار و هر سه ماه یکبار نتایج اقدامات برای بررسی به دبیرخانه  کارگروه  ارسال خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت از عضویت فرعی نمایندگان اتاق بازرگانی،اتاق اصناف و پارک علم فناوری در این کارگروه  اشاره کرد و گفت:از وزارت متبوع درخواست می نمایم، این اعضا  به عضویت رسمی این گارگروه درایند .
درپایان این نشست،اعضای تخصصی توسط رئیس سازمان صنعت و معدن، ابلاغ خود را دریافت نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار