سرپرست شرکت توزیع برق استان یزد خبر داد؛
سرپرست شرکت توزیع برق استان یزدگفت: دومین نمایشگاه برق، الکترونیک و انرژی‌های نوین با مشارکت ۶۰ شرکت، سازمان و نهاد استانی و ملی امروز در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 22 January 2019

آرش نواب سرپرست شرکت توزیع برق استان یزد، گفت: دومین نمایشگاه برق، الکترونیک و انرژی‌های نوین با مشارکت ۶۰ شرکت، سازمان و نهاد استانی و ملی امروز عصر در استان یزد بازگشایی می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در دو بخش داخلی با حضور شرکت‌های از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، کرمان و فارس و بخش بین المللی با حضور هیئت‌های تجاری از کشور‌های چین، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی و ژاپن برگزار می شود.

سرپرست شرکت توزیع برق استان گفت: با توجه به اینکه استان یزد قطب جدید انرژی‌های نو در سطح کشور مطرح شده این نمایشگاه فرصت مناسبی به جهت بهبود و توسعه ارتباط میان صنعت برق و الکترونیک با انرژی‌های نوین و تجدید پذیر و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم آورده است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف ملی و استانی از جمله ساتبا صندوق صحا و صندوق پژوهش و فناوری استان برگزار می شود.

لازم بذکر است : دومین نمایشگاه برق الکترونیک و انرژی‌های نوین از امروز تا پنجم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان پذیرای علاقهمندان به حوزه برق و الترونیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار