استاندار البرز گفت: سیستم ناوبری هوایی و هواپیمایی فرودگاه پیام کامل است و توانایی این را دارد که هواپیمای سنگین وزن در آن فرود آید.
کد خبر: ۷۰۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 26 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از فرودگاه پیام که با هدف بررسی علت سقوط هواپیمای بوئینگ 707 برگزار شد، اظهار داشت: طی یک طرح دو فوریتی اقدامات اورژانسی برای بررسی این حادثه در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به انجام بازدید از فرودگاه  فتح، گفت: تمام سعی خود را بکار گرفته‌ایم تا مردم استان البرز یک فرودگاه آبرومند با رعایت الزامات ایمنی، کیفیت مناسب همراه با زیرساخت‌های محکم داشته باشند.
استاندار البرز تصریح کرد: سیستم ناوبری و هواپیمایی فرودگاه پیام کامل است، همچنین شرایط ترانزیت مجموعه نیز در حد استاندارد می‌باشد.
شهبازی با بیان اینکه باید با توجه به صرف هزینه‌ها و مطالبات مردمی فعالیت‌های این فرودگاه تحقق یابد، گفت: این فرودگاه توانایی این را دارد که هواپیمای سنگین وزن در آن فرود آید.
وی در ادامه در رابطه با علت حادثه سقوط اخیر هواپیما بیان کرد: دستگاه‌های ذیربط حادثه فوق در حال بازخوانی اتفاق هستند و دلیل اصلی حادثه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: دولت با توجه به اقدامات عمده انجام شده در این فرودگاه خواهان ادامه و استمرار فعالیت‌های این مجموعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار