رئیس هیات بدمینتون البرز گفت: 114 ورزشکار خارجی از 29 کشور جهان در رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجربه میزبانی البرز ،شرکت می کنند.
کد خبر: ۷۰۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 28 January 2019

رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر جایزه 25 هزار دلاری از 15 تا 18 بهمن ماه به میزبانی استان البرز برگزار می شود.
میثم پور کریمان افزود:در این دوره از رقابت ها که دارای رنکینگ بین المللی است 114 ورزشکار خارجی و 60 ورزشکار از کشورمان در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: در بخش خارجی ورزشکارانی از کشورهای اسپانیا، دانمارک، لوگزامبورک، فرانسه، اندونزی، هند ،تایلند، سنگاپور، اردن، پرتغال، بلغارستان، جمهوری چک، مولداوی و مالت حضور دارند.
پور کریمان گفت: همچنین در این دوره از رقابت ها ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، مالزی، ایتالیا، آذربایجان، اوکراین، میانمار، لهستان، هلند، اتریش، روسیه، چین، سریلانکا، ارمنستان، مجارستان، پاکستان، استونی ، ایسلند و موریس شرکت دارند.
وی ادامه داد: استان های زیادی درخواست میزبانی این رشته ورزشی را داده بودند که با رایزنی های صورت گرفته میزبانی مسابقات بین المللی جام فجر به البرز واگذار شد.
پورکریمان افزود: یک هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بدمینتون در استان مشغول به فعالیت هستند، البرز استعداد و علاقمندان زیادی در ورزش بدمینتون دارد که در صورت توجه بیشتر به زیر ساخت ها می توان امیدوار بود که قهرمانان زیادی را پرورش داد.
استان البرز در سال های اخیر برگزاری چندین مسابقه بین المللی و جهانی در رشته های مختلف را با موفقیت برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار