رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر وقوع 2 فقره تصادف زنجیره ای در آزاد راه کرج - قزوین یک نفر کشته و 11 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۷۰۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 29 January 2019

دکتر مهرداد بابایی اظهارداشت: در پی بارش باران در استان البرز و لغزندگی معابر 2 فقره تصادف زنجیره ای در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین رخ داد.
وی ادامه داد: در حادثه نخست که حدود ساعت 20:32 امشب در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده پل هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ بین یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و چند دستگاه خودرو سواری رخ داد چهار نفر مصدوم شد.
بابایی خاطر نشان کرد: یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ جان خود را از دست داد.
بابایی گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی افزود: حادثه دوم حدود ساعت 21:30 دوشنبه در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده خروجی هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ رخ داد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز اظهارداشت: در این حادثه 2 دستگاه وانت نیسان و کامیونت و چند دستگاه سواری با هم برخورد کردند.
وی ادامه داد: 2 دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شده و 8 مصدوم را که آسیب جدی و تهدید کننده نداشتند را پس از ت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی البرز انتقال دادند.
ماهانه بر اثرتصادف در راه های استان البرز حدود 80 نفر مصدوم و تعدادی جان خود را از دست می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار