مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: کلیه شهرک‌های صنعتی موظفند مجهز به ایستگاه آتش‌نشانی شوند.
کد خبر: ۷۰۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 30 January 2019

مهدی مهرور در حاشیه مانور ساعت صفر شهرستان فردیس، گفت: این مانور یعنی بدون اطلاع قبلی حادثه‌ای را به شکل نمادین برنامه‌ریزی کنیم و شرایط امداد رسانی دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد که در این می‌توان گفت شرایط ارائه خدمات این شهرستان مطلوب است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران شهر فردیس مورد رصد قرار گرفته بود و برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام شد، افزود: برای ارائه خدمات در سطح شهرستان شاهد اقدامات درخوری بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به اینکه تا کنون شش مانور ساعت صفر در استان البرز برگزار شده است، تصریح کرد: مانورهایی در حوزه زلزله، تصادف بین جاده‌ای، واژگونی تانکر سوخت، امداد رسانی به ساختمان‌های بلند قامت از جمله اقدامات انجام شده می‌باشد.

مهرور با تاکید بر اینکه کلیه شهرک‌های صنعتی باید مجهز به ایستگاه آتش‌نشانی شوند، یادآور شد: به تمامی مجموعه‌ها اعلام کرده‌ایم و ابلاغ شده تا مجهز به ایستگاه آتش‌نشانی شوند.

وی معتقد است مهاجرپذیری استان البرز موجب شده تا همواره به توسعه و ارتقاء ساختمان‌ها و تجهیزات ستاد بحران برای ارائه خدمات بپردازیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به افزایش شهرک‌های صنعتی در استان، ادامه داد: باید در حوزه تجهیزات و نيروهای انسانی به ارتقاء شرایط بپردازیم، آموزش موجب ارتقا فعالیت‌ها خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار