علی عیوضی گفت: اتاق اصناف این آمادگی را دارد تا توزیع اقلام مورد نیاز و سبد کالاهای ضروری مردم را زیر نظر اتاق اصناف و هماهنگ با ستاد تنظیم بازار انجام دهد.
کد خبر: ۷۰۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 31 January 2019

علی عیوضی رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده های گوشتی کرج در خصوص توزیع فرآورده های گوشتی بخش خصوصی اظهار کرد: اولویت ما در توزیع فرآورده های گوشتی بیشتر در مناطق محروم است اما متاسفانه ۲۰ روز است سهمیه فرآورده های گوشتی به ما داده نشده است.

وی افزود: توزیع گوشت در مناطق محروم در واحدهای صنفی از ۱۰ صبح آغاز می شود که زیر نظر ستاد تنظیم بازار و دستگاه های نظارتی کنترل می شود و با نصب بنردر سطح شهر اطلاع رسانی می شود.

عیوضی با اشاره اینکه توزیع گوشت در فروشگاه هایی همچون سپه، امیران و کوروش زیر نظر اتحادیه فروشندگان فرآورده های گوشتی نیست، گفت: سهمیه گوشت منجمد و مرغ به هیچ عنوان به این فروشگاه ها داده نمی شود چراکه این تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده های گوشتی خاطرنشان کرد: گوشت گرم گوساله وارداتی به میزان ۱۰ تن توسط ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی برای توزیع به میادین روز ارائه و از این طریق توزیع شده است.

وی افزود: تخلف در توزیع گوشت در برخی از میادین بازار روز که زیر نظر شهرداری ها بوده صورت گرفت که بازرسی صنعت و معدن و اصناف با این موارد برخورد کرده و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

عیوضی با بیان اینکه توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی به واحدهای صنفی که زیر نظر اتحادیه قصابان است و با مشکلات صنفی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند تعلق نگرفت، گفت: این واحدهای صنفی در مناطق محروم هم نتوانستند گوشت وارداتی توزیع کنند.

این مسئول در خصوص نظارت در واحدهای صنفی فرآورده های گوشتی گفت: این واحدها به شدت تحت کنترل هستند ونظارت کامل داریم.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ دی ماه سال جاری گوشت منجمد وارداتی در واحدهای صنفی که تحت پوشش اتاق اصناف بوده توزیع نشده است، افزود: از امروز نیز توزیع مرغ منجمد وارداتی قطع شد و از هفته آینده توزیع خواهد شد و سهمیه تخم مرغ نیز یک بار ۲۵ آبان ماه سال جاری بود که میزان ۱۰۰ کارتن در مناطق محروم توزیع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار