فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: نیروهای مسلح ما اعم از ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج ، نماد اقتدار ، امنیت و خودباوری در ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۷۱۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 02 February 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی همزمان با دومین روز از چهلمین فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی دارای ابعاد بسیار متنوع و متکثری از دستاوردهایی است که قابل شمارش نیست.
وی اظهار داشت: استقلال از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ابعاد و شئونات است که در این زمینه نیروهای مسلح به خوبی نقش آفرینی کرده اند.
مولایی با بیان اینکه نیروهای مسلح با بومی کردن امنیت و دفاع ، دستاورد بزرگی برای کشور رقم زده اند، گفت: کشوری که برای دفاع از خودش دستش به طرف دیگران دراز باشد آن کشور حاکمیت مستقل ندارد.
وی افزود: امروز بعضی از کشورها در بالاترین حد سیستم های الکترونیک و فناوری ها برخوردار بوده اما مستقل نیستند و برای نگهداری حیثت و شرفشان باید به قدرت های دیگری متکی باشند.
مولایی بیان داشت: امروز قدرت های بزرگ جهان برای پیشبرد اهداف امنیتی به پیمان های مشترک روی آورده اند اما ایران اسلامی با تکیه بر نیروهای مسلح خود در اوج عظمت و اقتدار قرار دارد.
وی بیان داشت: بهترین و متخصص ترین جوانان ما قبل از انقلاب فقط اپراتور بودند و در بقیه موارد امور تخصصی جوانان توانمند و خوش فکر در ارتش جایگاهی نداشتند و اجازه نمی دادند در کمترین امور تخصصی وارد شوند و فقط به عنوان راننده بودند. 
این جانباز هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بیان داشت: آمریکایی ها پیش از انقلاب ،اجازه طراحی، بررسی و توسعه تجهیزات به ما نمی دادند و نیروی انسانی و امکانات ما وابسته شده بود و این زینت یک کشور نمی شود و ارتشی نبود که بتواند از خودش دفاع کند.
مولایی گفت: پس از پیروزی انقلاب، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همه یکدست شدند و با وحدت توانستند دشمن را از خانه بیرون و انقلاب را 40 سال حفاظت کنند.
وی تاکید کرد: دشمن نتوانست نه در داخل و خارج به انقلاب اسلامی نگاه چپ به انقلاب اسلامی و ایران کند که این یعنی خاصیت و اهداف تشکیل نیروهای مسلح که امروز افتخار این کشور نیروهای مسلح ایثارگر است. 
وی اضافه کرد: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تا آنجا پیش رفته اند که می توانند به عنوان مستشار در سوریه، افغانستان و عراق به خوبی نقش آفرینی کنند و این کشورها را از چنگال اژدها برهانند.
همزمان با دومین روز از چهلمین فجر انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز در منطقه عملیاتی لشکر 10 سید الشهدا (ع) استان برگزار شد.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز با حضور یگان های عملیاتی ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان اجرا شد.
نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در میدان آمادگی رزمی خود را برای دفاع از ارزش های نظامی مقدس اسلامی اعلام کردند.
در این مراسم فرمانده انتظامی استان البرز و فرمانده لشکر عملیایت 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار