وکیل مدافع متهم خبر داد
ایسنا نوشت؛یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی از رسیدگی دوباره به پرونده موکلش در ۴ اسفندماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 02 February 2019

بابک بابازاده گفت: بعد از نقض رأی پرونده موکلم از سوی دیوان عالی کشور، پرونده به شعبه صادر کننده رأی بدوی اعاده و به برخی از نواقص در شعبه رسیدگی شد.

وی افزود: جلسه دادرسی پرونده موکلم در ۴ اسفندماه تشکیل می‌شود تا پرونده مجدداً وارد رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، ۱۷ مهر ماه سال ۹۵، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند که همزمان با مرگ دو تن از اعضای خانواده این پزشک و مسمومیت سایر اعضای خانواده‌، تحقیقات ویژه جنایی برای رمزگشایی از این پرونده جنجالی آغاز شد. پس از مدتی با بازداشت این پزشک، پرونده وارد فاز جدیدی شد و در نهایت کیفرخواست این پرونده فروردین سال ۹۶ صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

بابازاده پیش از این گفته بود: چهار جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در نهایت بعد از برگزاری چهار جلسه، ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، رأی صادر شد و در نهایت لایحه اعتراضی خود را تنظیم و ثبت کردیم.

بابازاده با بیان این‌که حکم صادره قصاص متهم است، گفت: این پرونده دو شاکی دارد. یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ موکل است. در مورد فوت مادربزرگ، دایی موکلم تقاضای دیه کرده و در مورد همسر موکل نیز، اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند. ان‌شاءالله قضات دیوان عالی کشور با توجه به مدارکی که له موکلم است، دادرسی بی طرفانه و عادلانه‌ای داشته باشند.

بابازاده ۹ مهرماه سال ۹۷  گفته بود که حکم صادره در خصوص محکومیت موکلش- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به دلیل نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار