رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: روز گذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، از سه طرح دانش‌بنیان پارک علم و فناوری البرز رونمایی شد.
کد خبر: ۷۱۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 03 February 2019

عطاالله ربانی گفت: همزمان با گشایش نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان البرز از سه طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و عزیزاله شهبازی استاندار البرز در کرج رونمایی شد.

ربانی افزود: این سه طرح شامل راه‌اندازی " نخستین مرکز شتابدهی استان البرز"، "راه اندازی سیستم سنجش و مدیریت خودکار و بی­سیم مخازن و منابع مایعات" و  "تری مزوئیل کلرید با نام مخفف (TMC)" یکی از پیش ماده‌های اصلی تهیه لایه سوم غشای تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO) در محل غرفه این پارک رونمایی شد .

وی خاطرنشان کرد: این سه طرح که با حمایت پارک علم و فناوری البرز به نتیجه رسیده است می‌تواند به توسعه کشور در زمینه ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های مختلف، توسعه و تقویت علمی آب و خاک کشور و مدیریت بهینه علمی و کارشناسی مصرف آب در کشور کمک نماید.

ربانی افزود: بیش از ده شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان البرز حضور دارند و به ارائه دستاوردهای دانش بنیان خود در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات داخلی می‌پردازند.

گفتنی است این نمایشگاه از سیزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی گلستان واقع در جنب پل شهدای پلیس کرج از ساعت 10 الی 19 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار