نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: مراحل واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هنوز نهایی نشده اما بخش زیادی از کار پیش رفته است.
کد خبر: ۷۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 04 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ قاسم طاهری گفت: پس از کش و قوس‌های زیادی که از سال گذشته در مورد بیمارستان امام خمینی(ره) کرج وجود داشت بالاخره این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شد.

طاهری افزود: تاکنون 70 درصد از مراحل واگذاری این بیمارستان به سرمایه‌گذار جدید طی شده و 30 درصد باقی مانده که آن هم در حال جلو رفتن است.

وی خاطرنشان کرد:این بیمارستان 217 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود که سرمایه‌گذار جدید با قیمت پیشنهادی 220 میلیارد و 500 میلیون تومان آن را خریداری کرد.

طاهری در خصوص وضعیت حقوق عقب‌افتاده پرسنل بیمارستان هم اعلام کرد: غیر از چهار پایه حقوقی که مدتی پیش پرداخت شد، دریافتی دیگری نداشته‌ایم اما استانداری قول داده این هفته هم بخشی از حقوق عقب‌افتاده را پرداخت کند، ما هم کارگروهی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده‌ایم و چون به شب عید نزدیک می‌شویم باید زودتر این پرداخت به نتیجه برسد.

نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در مورد احتمال خروج تجهیزات با توجه به بدهی بیمارستان هم اعلام کرد: شرکتی که تجهیزات بیمارستان را تأمین کرده بود به دلیل پرداخت نشدن هزینه باز هم برای پس گرفتن تجهیزات مراجعه کرد اما با وساطت دادستان، از این شرکت مهلت گرفته شد تا از پول فروش بیمارستان بدهی تجهیزات پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار