مدیر مرکز شتابدهی استان البرز گفت: با راه‌اندازی این مرکز 300 شغل جدید در حوزه فناوری در البرز ایجاد شده است.
کد خبر: ۷۱۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 04 February 2019

محمد ذوالفقاری گفت: نخستین مرکز شتابدهی استان البرز با حمایت پارک علم و فناوری البرز و مرکز داده‌پردازی ایران ایجاد شده است.

ذوالفقاری افزود: این مرکز به صاحبان ایده‌های استارتاپی و تیم‌های توانمند که توان کار دارند خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و برای تیم‌های توانمند حتی پروژه تعریف می‌کند تا آنها را به انجام برسانند.

وی اظهار داشت: در این مرکز به تیم‌ها و شرکت‌ها فضا و امکانات زیرساختی و آنچه برای کار نیاز دارند ارائه می‌شود و کمک می‌کنیم تا بتوانند به یک شرکت تبدیل شوند و با سرمایه مالی که تزریق می‌کنیم ظرف شش ماه محصول خود را تجاری نموده و وارد بازار شوند.

ذوالفقاری از هزینه چهار میلیارد ریالی برای مراحل اولیه این مرکز گفت و افزود: با راه اندازی این مرکز شتاب علاوه بر ایجاد 300 شغل جدید در استان البرز، بسیاری از تیم‌ها و افراد فارغ التحصیل که مجبور بودند به تهران رفت و آمد نمایند نیازی به تردد ندارند.

وی با اشاره به حمایت خوب پارک علم و فناوری البرز از این پروژه اظهار داشت: پارک علم و فناوری البرز حمایت خوبی از این مرکز شتابدهی داشته به گونه‌ای که در حدود چهارصد متر فضا برای اجرای این پروژه در اختیار ما قرار داده است.

برچسب ها: فناوری ، اشتغال ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار