مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: نخستین نماهنگ دانش آموزی حمایت از کالای ایرانی در این استان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سالن امام علی (ع) کرج رونمایی شد.
کد خبر: ۷۱۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 05 February 2019

سالار قاسمی افزود: این نماهنگ توسط 100 دانش آموز دبستان پسرانه استقلال آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با رویکرد فرهنگ سازی با شعار ' غیرت و تعصب ایرانی' اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند،خاطرنشان کرد: در این نماهنگ دانش آموزان به زبان شعر و سرود خرید کالای ایرانی و اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی را ضامن افزایش اشتغال و کاهش رکود اقتصادی در کشور بیان کردند.
وی بیان داشت: دانش آموزان با اجرای این نماهنگ یادآوری کردند که تحقق این شعار با عنوان حمایت از کالای ایرانی راهکار اساسی برای حمایت از تولیدات داخلی است.
وی تاکید رهبر معظم انقلاب بر مصرف کالای ایرانی را نشان دهنده دغدغه معظم له نسبت به ساماندهی وضعیت تولید و اشتغال در کشور دانست و اضافه کرد: استفاده مردم از کالای ایرانی موجب بهبود اقتصاد داخلی، اشتغال جوانان ایرانی و کمک به اقتدار ملی می شود.
قاسمی ادامه داد: دانش آموزان البرزی در این نماهنگ خواستار گرایش هر چه بیشتر مردم به خرید و مصرف کالای ایرانی به منظور رونق اقتصادی در کشور شدند.
محمد نجات قدردان از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به عنوان شاعر، شاهین کشاورز آهنگ ساز و محمد مظفری هماهنگی اجرای این نماهنگ دانش آموزی در البرز را عهده دارند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار