عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره 159 شهید دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع محله چهارصد دستگاه گفت: توان موشکی و دفاعی ما موجب شده دشمن نتواند به این آب و خاک چشم طمع داشته باشد.
کد خبر: ۷۱۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 06 February 2019

صفارهرندی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: مشکل آمریکا قدرت دفاعی ایران نیست، آمریکا از نفوذ ایران در منطقه هراس دارد بنابراین همه تلاش خود را به کار گرفته تا با ایران مقابله کند اما بخاطر الهی بودن انقلاب اسلامی، پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی دلها را فتح کرده است و اکنون مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه در خاورمیانه دوست دارند تا حکومتشان مثل ایران شود.

صفارهرندی گفت: دلیل اصلی ناراحتی آمریکایی‌ها این است که نفوذ معنوی مردم ایران در منطقه بیشتر از آمریکایی‌هاست، آمریکا از همه مسائل مطلع است و مشکل آن‌ها میزان محبوبیت و نفوذ ایران در منطقه است و این فتح به خاطر خون شهیدان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در حال حاضر در حال برگزاری است، گفت: دلیل نجنگیدن با ایران این است که جنگ برای آن‌ها هزینه‌بر است، هرجا که آمریکایی‌ها خواستند به آن حمله کنند قبل از آن تجهیزات نظامی را تضعیف و آن کشور را خلع سلاح و تضعیف کردند.

صفارهرندی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند دوره موشک و سلاح تمام شده دانسته یا نادانسته به  کشور ضربه می‌زنند، اضافه کرد: تا وقتی که قدرت دارید کسی طمع به کشور ندارد و اگر ضعیف شدید دیگر دشمن به هدف خود رسیده و مرگ ما آن روزی است که از دفاع فاصله بگیریم و به‌دنبال کاهش قدرت نظامی و دفاعی باشیم.

وی با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی گفت: امام خمینی (ره)  در سخنان خود خبر از آینده روشن نظام می داد که آن روزها باورش برای خیلی ها سخت بود اما امروز می بینیم که این نظام مقدس در حال فتح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار