رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: مباحث پیشگیری از آسیب های فضای مجازی باید به عنوان یک درس فوق برنامه در مدارس گنجانده شود و کارشناسان پلیس فتا با حضور در کلاس های آموزشی مباحث مربوط به فرصت ها، تهدیدها و آسیب های آن را تبیین کنند.
کد خبر: ۷۱۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 10 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ 'محمد اقبالی' با بیان اینکه باید آموزش های پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در دوره های مختلف تحصیلی انجام شود، گفت: با توجه به فراگیر بودن فعالیت های رسانه ای، انتظار می رود بخشی از ماموریت های پیشگیری از آسیب های فضای مجازی را اهالی رسانه با جلب مشارکت افکار عمومی بر عهده گیرند.
رئیس پلیس فتا استان البرز تاکید کرد: اکنون در تمام دنیا بویژه در کشور ما اصلی ترین راههای توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف با ایجاد زیرساخت های فناوری صورت می گیرد، اما از خطرها و آسیب های آن نیز نباید غافل شد، چون احتمال دارد با استفاده نادرست از این فناوری زندگی فردی و خانوادگی رو به نابودی رود و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
اقبالی توضیح داد: برای کاهش جرایم در شبکه های اجتماعی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی موبایلی، برای فرهنگ سازی و ترویج موضوعات و مسایل اعتقادی، فرهنگی و آموزشی باید عزم و اراده و همت جمعی ایجاد شود، تا بتوانیم حداکثر استفاده مفید را از فضای مجازی برای تحقق اهداف ایران اسلامی داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروزه حرکت جامعه به سمت بهره گیری از فضای مجازی رو به رشد است، اگر از آن غفلت شود، آسیب های جبران ناپذیری به خانواده ها وارد می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار