واکنش امام جمعه کرج به لغو سخنرانی لاریجانی
حجت الاسلام سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج با انتقاد از اسراف برخی مسؤولین، تجمل‌گرایی و استفاده از منابع بیت المال برای مصارف شخصی را محکوم کرد و گفت: در جامعه اقشاری از مردم بسیار نیازمند هستند و در این شرایط آقازادگی و ژن خوب داشتن و غارت بیت المال خیانت به دین و آموزه های دینی است.
کد خبر: ۷۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 10 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسینی همدانی در خصوص مسله کانال مالی اروپایی‌ها گفت: بعد از اس پی وی سه کشور اروپایی اینیستکس را برای ما طراحی کرده‌اند که جز خودتحریمی نتیجه‌ای نداشته است و فرایند تحقیرآمیز اجرایی شدن آن هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند. دستگاه دیپلماسی باید پاسخ این یاوه گویی‌ها را بدهد و از استقلال سیاسی کشور که بزرگترین دستاورد انقلاب است دفاع کنند.

امام جمعه کرج در خصوص بیعت تاریخی همافران با امام راحل نیز گفت: در چنین روزی در سال 57 همافران نیروی هوایی خدمت حضرت امام(ره) رسیدند و آن عکس تاریخی نقشه کودتایی را که آمریکایی‌ها برای انقلاب کشیده بودند ناکام گذاشت.

امام جمعه کرج در خصوص برخی حواشی پیش آمده در خصوص لغو یک سخنرانی گفت:در این جریان بنده خواستم عزت و آبروی نظام و افراد حفظ شود و بنده تضعیف مسؤولین را حرام می دانم اما نقد گفتمانی راهش باز است و ما در این راستا حرکت مسؤولین را نقد می کنیم و با افراد مشکلی نداریم بلکه تفکر و گفتمان افراد را نقد می‌کنیم؛ انتقاد مستدل همه سازنده است. 

وی افزود: آقایان برجام را خسارت ندانستند اما لغو سخنرانی را خسارت می‌دانند، بنده در مقابل زیاده خواهی‌ها کوتاه نخواهم آمد. وقتی می بینید بی بی سی یک مطلبی را مطرح می‌کند و برخی رسانه‌ها ادامه می‌دهند باید هوشیار باشیم و بدانیم منشا کار از کجاست؟ تمام تلاش ما این است که رهبر بزرگوار نظام ناراحت نشوند و باری از مشکلات برداریم و اگر عمل ما موجب رنجش خاطر شود پوزش می طلبم.

وی افزود: بنده از لحظه ای که فهمیدم لاریجانی به کرج می آید ، باتوجه به شناختی که از فضای کرج داشتم خودم اقدام کردم و تماس گرفتم و جواب ندادند و گفتیم که من در نماز جمعه اعلام می کنم چون مردم و تشکل ها از من می خواهند.

حسینی همدانی گفت: در این جریان کینه ها مشخص شد، بنده با خدا عهد کردم درمقابل ظلم و فساد بایستم و وابستگی هم به مسئولیت ندارم. عده ای از مسئولین از مردم عقب افتادند.

وی با اشاره به انتقادات از او اظهار داشت: آن‌ها را به مادرم زهرا واگذار می‌کنم، آن‌ها می‌دانند زهرای اطهر چگونه تدبیر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار