نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تهدید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌ است.
کد خبر: ۷۱۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 10 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمود بهمنی در مراسم بهره برداری از  122 پروژه عمرانی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: دشمنان از همان روزهای اول پیروزی انقلاب از هر راهی برای ضربه زدن به پایه‌های نظام استفاده کرده‌اند که یکی از آنها اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی است.

وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از هفت سال پیش شروع شده این در حالی است که از سال 57 شاهد اعمال انواع تحریم‌ها بوده‌ایم.

وی توضیح داد: طی این سال‌ها مردم هرگز از تحریم‌ها خم به ابرو نیاورده‌اند و با سخت‌کوشی و وحدت توانسته‌اند این تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: طی چهار دهه گذشته ایران در بسیاری زمینه‌ها به خودکفایی رسیده و اگر بتوانیم وابستگی خود به نفت را به صفر برسانیم بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های ناتمام این شهرستان ابراز کرد : قول مساعد استاندار البرز برای پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان موجب امیدواری بیشتر مردم منطقه شده است .

بهمنی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه‌ها امید مردم نسبت به نظام و مسئولین بیشتر خواهد شد و از این طریق دشمن نمی‌تواند با ناامید کردن مردم به اهداف خود برسد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز کرد: در چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم باید پرشورتر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و از این طریق نشان دهند همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار