مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به ورود فاضلاب سه شهرک‌ صنعتی استان به تالاب صالحیه، از معرفی مدیران شهرک‌های صنعتی نظرآباد، هشتگرد و سپهر به دادسرا خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 12 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فردین حکیمی افزود: این افراد به دادسرا معرفی شده‌اند تا برنامه خود را در قبال فاضلاب مشخص و در اصلاح این وضعیت تسریع کنند.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی سپهر تصفیه‌خانه ندارد، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد هم تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما مشکل راهبری دارد، سیستم شهرک صنعتی هشتگرد هم هنوز کامل نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز به وضعیت تالاب صالحیه اشاره و اعلام کرد: اینکه فاضلاب صنعتی به محیط زیست وارد شود به هیچ وجه مورد تأیید ما نیست و قطعاً ورود فاضلاب به تالاب دارای اثرات منفی خواهد بود بنابراین این وضعیت باید اصلاح شود.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پنج شهردار مناطق کرج که به دلیل سهل‌انگاری در موضوع دپوی زباله زباله و ضایعات آتش‌زا در حوزه شهری به دستگاه قضایی رفته بود هم اشاره و خاطرنشان کرد: برای برخی از این افراد رأی صادر شده، پرونده برخی در حال رسیدگی است و برخی هم وضعیت را اصلاح کردند و تبرئه شدند.

حکیمی در پایان تصریح کرد: دو پرونده جدید برای دو نفر از شهرداران مناطق کرج هم در حال تشکیل است تا به دادسرا ارسال شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار