رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در برخی پرداختی‌ها همچون عیدی کارکنان دولت انتقاد کرد و گفت: وقتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آمار کارکنان و بازنشستگان را دارد چرا باید عیدی برخی را واریز کند و برای برخی واریزی نداشته باشد این در کشور ابهام ایجاد می‌کند، مدیریت و برنامه‌ریزی باید با حساسیت کار را دنبال کند نمی‌شود که برای برخی واریز شود و برای برخی واریز نشود.
کد خبر: ۷۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 16 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدجواد کولیوند افزود: مدیریت داخلی مقصر اصلی گرانی است و من معتقدم 85 درصد مشکلات فعلی بازار در داخل قابل حل است و فقط 15 درصد آن به تحریم‌ها مرتبط است بنابراین دولت باید در مدیران خود تجدیدنظر کند؛ یکی از این مشکلات در گمرک است مثلاً چرا بار گوشتی که باید پنج ساعته ترخیص شود در این شرایطی که کشور نیاز دارد کار ترخیص 17 ساعت به طول می‌انجامد.

کولیوند در خصوص وضعیت اخیر بازار به خصوص قیمت گوشت هم اعلام کرد: در ابتدا قاچاق علت کمبود و افزایش قیمت گوشت بود اما در کوتاه مدت جلو آن گرفته و تمام مرزهای غربی کشور به روی این کار بسته شد الان در مرزها هیچ قاچاق دامی انجام نمی‌شود و مشکلات مدیریتی در این موضوع وجود دارد.

وی یکی از راه‌های رفع مشکلات فعلی در بازار را ایجاد صندوق الکترونیکی فروش عنوان و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این صندوق نیاز به گشت‌های مداوم تعزیرات رفع و بسیاری از مشکلات همچون قاچاق، فرار مالیاتی و گرانفروشی حل می‌شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خصوص افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت هم خاطرنشان کرد: در ابتدا مانند سال گذشته قرار بود حداکثر 20 درصد افزایش حقوق اعمال شود اما مجلس این را حداقل 20 درصد تعیین کرد تا این افزایش همه کارکنان را در بر بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار