برای وداع با شهدای مدافع امنیت :
روزی که برای وداع با فرزندان اصفهان از پیرمرد کشاورز تا نماینده طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان همه آمده بودند.
کد خبر: ۷۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 16 February 2019

به گزارش تابناک، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح به جیش العدل وابسته گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند. 

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند. 

امروز 27 بهمن ماه روزی که اصفهان در عزای عمومی به سر میبرد پیکر پاک 27 شهید این عملیات تروریستی بر روی دست مردم قدرشناس اصفهان انجام شد. در مراسمی باشکوه که همه آمده بوده اند.

در حاشیه این مراسم آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان از اینکه کشوری چهل سال بر روی پاهای خود ایستاده است عصبانی هستند گفت: طبعا همه راه شهدا را پیمودند و فرزندان خود را به گونه ای تربیت کرده اند که تا ظهور حضرت مهدی (عج) انقلاب اسلامی را حفظ کرده و پرچم اسلام ناب را به دست حضرت ولی عصر بسپارند.

برادری و تدین و خدمت قومیت نمیشناسد همه با هم برادر هستیم

حاجی بارانی درازهی، نماینده طوایف اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر پاک 27 شهید امنیت کشور در اصفهان با محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: مردم سیستان و بلوچستان، این حادثه هولناک را محکوم می‌کنند و تا انتقام خون این شهدا را نگیرند، از پای نخواهند نشست.

وی با بیان این که برادری، تدین، دلسوزی و خدمت برادران بسیجی اصفهانی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امروز مردم سیستان و بلوچستان داغدار این حادثه هستند و بزودی انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.

آمریکا و اسرائیل عاملان این عملیات تروریستی هستند

آیت الله عباسعلی سلیمانینماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  و امام جمعه زاهدان نیز با حضور در مراسم تشیع شهدای مدافع حریم امنیت گفت: مردم می دانند که این اتفاقات به دست عناصر و مزدوران آمریکا و اسراییل یا به وسیله مزدور و خودفروخته ای که در کشورهای عربی به سر می برند، صورت می گیرد.

اتکا به نیروی مردم ما را قدرتمندتر از قبل می کند

سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه باید بدانیم که با اتکاء به نیروهای لایزال مردمی می توانیم مستحکم و استوار روی پای خود بایستیم گفت: برخی امیدهای نسبی که در داخل به بیگانگان بسته شده بود، از بین رفته است و باید با اتکا به مردم، روی پای خود بایستیم تا به اهداف خویش نائل شویم.

پاسخ تروریست ها را خواهیم داد

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار ویژه و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ، نیز در حاشیه این مراسم اظهارداشت: ضد انقلاب در دهه فجر می خواستند شهرهای مختلف را هدف قرار دهند ولی این عملیات یک عملیات بزدلانه انتحاری که غیر قابل پیشگری و رهگیری است.

سرلشکر صفوی ادامه داد : عملیات تروریستی زاهدان بزدلانه و خبیثانه است و امیدوام هستیم دولت ، ارتش و سازمان آی اس آی اطلاعات پاکستان و حامیان این جنایت بزرگ پاسخگوی دولت و ملت ایران باشند و اگر پاسخ مناسب ندهند جمهوری اسلامی نیروهای مسلح و سپاه قدرتمند ایران در زمان و مکان مناسب پاسخ این تروریست ها را خواهند داد.

هزینه پناه دادن به تروریست ها برای پاکستان گران تمام خواهد شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از اینکه چرا ارتش و سازمان امنیت پاکستان به گروه های تروریستی تکفیری پناه می دهند و دولت پاکستان سکوت می کند، گفت: پاکستان باید در این رابطه پاسخگو باشد.

سردار محمد علی جعفری با بیان اینکه پاکستان محل اختفای این گروه های تروریستی، تکفیری را می داند ولی سکوت پیشه کرده تاکید کرد: دولت پاکستان بداند که از این پس هزینه پناه دادن به این گرو ها توسط آی اس آی را باید بپردازد و این هزینه ها سنگین خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار