مدیرکل امور مالیاتی استان البرز گفت: جریمه قابل بخشش مؤدیان مالیاتی که از ابتدای دهه فجر تا ۱۵ اسفند ۹۷ نسبت به پرداخت نقدی اصل مالیات قطعی شده خود اقدام کنند تا صد‌در‌صد جرائم طبق مقررات بخشیده می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 17 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مجتبی تقوی مدیرکل امور مالیاتی استان البرز از صاحبان صنایع و مشاغل آزاد خواست که در مهلت مقرر نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کنند تا مشمول جریمه نشوند چراکه در ابتدای سال آتی این بخشش ها اعمال نخواهد شد.

 وی یادآور شد: مالیات پاک‌ترین منبع درآمدی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای درآمدهای نفتی باشد و از مؤدیان درخواست می‌کنیم که با پرداخت به موقع مالیات‌های خود، در مقابل تحریم‌های ظالمانه که از سوی استکبار جهانی اعمال شده، موجبات رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم آورند.
تقوی تصریح‌کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی موجب رشد و رونق چرخه اقتصاد، تولید و افزایش رفاه اجتماعی برای شهروندان می‌شود که با پرداخت به موقع مالیات می‌توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفت.
وی در پایان تاکید‌کرد: افزایش رفاه اجتماعی و گسترش خدمات از مزایای دیگر پرداخت مالیات است که باید با فرهنگ سازی مناسب مردم را از مزایای پرداخت مالیات آگاه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار