رئیس اتحادیه پزندگان مرکز استان البرز از فعالیت ۶۰۰ واحد صنفی در صنف پزندگان کرج خبرداد و گفت: از این ۶۰۰ واحد صنفی، متأسفانه حدود ۵۰ واحد به دلیل گرانی‌های اخیر مواد اولیه تعطیل شده است.
کد خبر: ۷۱۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 17 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رضا سلطان محمدی در خصوص وضعیت واحدهای صنفی در شرایط گرانی مواد اولیه گفت: در جامعه امروز، همه اقشار جامعه مشکل دارند و با گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند و افزایش قیمت مواد اولیه هم بخشی از مشکل رستوران داران است.
سلطان محمدی ادامه داد: در این شرایط برخی افراد با پایین آوردن سود دریافتی خود، در حال ادامه فعالیت هستند چون اگر با همان سود قبل ادامه دهند عملاً مشتری ندارند.
وی افزود: البته این نکته هم وجود دارد که نمی‌توان قیمت‌ها را هر روز تغییر داد و قیمت جدید در منو اعمال کرد، چون این کار باعث می‌شود که مشتریان خود را از دست بدهند، برخی واحد ها هم به دلیل وجود مشتریان خاص خود عملاً نمی‌توانند افزایش قیمت‌های ناگهانی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: البته از لحاظ آماری مراجعه به رستوران‌ها و خرید از آنها نسبت به چند ماه گذشته کاهشی ۲۰ درصدی داشته است که خود این مسئله باعث کاهش درآمد رستوران‌داران هم می‌شود.
رئیس اتحادیه پزندگان درخصوص وضعیت بهداشت رستوران‌ها هم گفت: درست است که بازرسی‌های بهداشتی توسط اداره بهداشت و خود اتحادیه به صورت مستمر صورت می‌گیرد اما در نهایت مسائل مربوط به بهداشت امری مربوط به وجدن افراد است که بدانند با سلامت مردم سرو کار دارند و باید به بهترین شکل رفتار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار