سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در توضیح این خبر بیان کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا ادعا کرد در فضای مجازی کاربری با اظهار مهارت در دعانویسی می‌تواند مشکل وی را حل کند و در مقابل بخت گشایی او درخواست دستمزد کرده است.
کد خبر: ۷۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 18 February 2019
رئیس پلیس فضای تبادل و اطلاعات استان همدان از دستگیری زن رمال در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شاکی پس از ادعای کلاهبردار در کانال تبلیغاتی او عضو شده و طی چند مرحله مبلغ ۶ میلیون تومان به عنوان دستمزد به رمال داده بود تا مشکلش را حل کند و کلاهبردار هر بار با ترفند‌های مختلف از وی درخواست پول کرده بود.

 سرخوش نهاد عنوان کرد: رمال پس از اخذ ۶ میلیون از مالباخته اظهار ناتوانی در حل مشکل کرده بود که شاکی پس از این موضوع با مراجعه به پلیس فتا درخواست رسیدگی و بازداشت این کلاهبردار مجازی را داشت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی این رمال را که از استان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری می‌کرد را دستگیر کرده و پس از بازجویی مشخص شد او چند شاکی دیگر نیز دارد که قربانی دروغ و حقه این فرد شده بودند.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان درخواست کرد: کاربران فضای مجازی باید برای خرید حتما از کانال‌های تلگرامی که دارای کد شامد است، استفاده کنند، اما متأسفانه با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد، همچنان به این موضوع کمی بی توجه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار