کد خبر: ۷۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 19 February 2019
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه احساس می‌کنم مافیایی پشت پرده پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت وجود دارد گفت: بارها درباره اینکه در شهرداری رشت ابتدا حقوق نیروهای کارگری پرداخت شود و پس‌ازآن نسبت به پرداخت حقوق نیروهای ستادی اقدام شود تذکر داده‌شده اما تاکنون این موضوع مغفول مانده است.

 

 آسفالت رشت مانند شهرهای جنگ‌زده است/مافیای پشت پرده پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عضو شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز درصحن علنی شورا در ساختمان شورای شهر در خیابان سعدی با اشاره به اینکه در شهرداری یک نوع بی‌تفاوتی ایجادشده است اظهار کرد: بارها پیرامون عدم پرداخت حقوق یازده ماه گذشته گروه موزیک شهرداری رشت تذکر داده‌ایم اما متأسفانه برخی مدیران شهرداری رشت بی‌اعتنا به این مباحث در حال گذران روز هستند.

ذاکری: مافیایی پشت پرده پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رشت است!

بهراد ذاکری با اشاره به اینکه احساس می‌کنم مافیایی پشت پرده پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت وجود دارد افزود: بارها درباره اینکه در شهرداری رشت ابتدا حقوق نیروهای کارگری پرداخت شود و پس‌ازآن نسبت به پرداخت حقوق نیروهای ستادی اقدام شود تذکر داده‌شده اما تاکنون این موضوع مغفول مانده است.

رمضانپور: بودجه سال 98 غیر واقعی تدوین شده!

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه در دوران پیش از انقلاب جنایات فراوانی انجام می‌شد اظهار کرد: پیش از انقلاب ایران در بسیاری از فنّاوری‌ها وابسته به غرب بود اما امروز جزو کشورهای پیشرفته جهان هستیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه در سال ۹۶ بالغ‌بر 400 میلیارد تومان بودجه محقق شد افزود: بودجه سال ۹۸ احساس می‌شود واقعی‌تر تدوین‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه مخالف افزایش بودجه نیستم بیان کرد: چنانچه انصاف، عدالت و تجربه را در بودجه سال ۹۸ دخالت بدهیم حدود ۳۷ درصد بیش از انتظار و غیرواقعی تدوین‌شده و یقیناً این مسئله تبعاتی برای شهر به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت زمین‌های نسقی در رشت تصریح کرد: ساخت‌وسازهای بی‌رویه در زمین‌های نسقی ازجمله مشکلات پیش رو در رشت بوده و انتظار داریم مقام عالی دولت در گیلان این مهم را در قالب طرح و لایحه به دولت انتقال بدهد.

رمضانپور به تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد توسط دولت بر اساس قانون اشاره کرد و گفت: به‌واسطه قیمت مناسب زمین‌های نسقی ساخت‌وسازها در این نوع از زمین‌ها با استقبال بیشتری مواجه است و چنانچه دولت عرضه ندارد درباره مشکلات ساخت‌وساز در زمین‌های نسقی ورود کند می‌توانیم از مجلس دراین‌باره کمک بگیریم.

وی رشت را شهر جنگ‌زده دانست و افزود: وضعیت آسفالت رشت مانند شهرهای جنگ‌زده است و انتظار داریم این مباحث به‌طورجدی بررسی و مشکلات تا پیش از حضور گردشگران به‌واسطه ایام نوروز بررسی و برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد سازمان فضای سبز شهرداری رشت تصریح کرد: سال گذشته عملکرد نامطلوب در این حوزه موجب شد تا از وضعیت رشت در شبکه‌های اجتماعی جوک بسازند و در شرایطی که سر سبزی این شهر موردتوجه همگان است در عید نوروز سال گذشته از وسایل مصنوعی برای زیباسازی شهر استفاده کردند.

رمضانپور با تأکید بر اینکه درباره انتخاب جذب با هماهنگی با وزارت کشور این کار انجام شد گفت: بنده به‌عنوان یک عضو شورا دست اخوت و دوستی به‌سوی دیگر همکاران شورایی دراز می‌کنم و آرزو دارم همچون ابتدای فعالیت شورای پنجم رشت تمامی اعضا با اتحاد و همدلی در راستای انتخاب شهرداری برای رشت در اسرع وقت اقدام کرده تا مشکلات این شهر ساماندهی و برطرف شود.

حاجی پور: افزایش 37 درصدی بودجه سال 98

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری رشت نسبت به بودجه سال ۹۷ حدود ۳۷ درصد افزایش داشته اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم به‌واسطه اینکه در بودجه سال آینده با عدم تحقق بودجه مواجه نشویم با کلیات بودجه سال ۹۸ به مبلغ 650 میلیارد تومان موافقت شود.

اسماعیل حاجی پور با تأکید بر اینکه سرپرست شهرداری رشت تمایلی برای تصدی جایگاه شهردار ندارد گفت: با توجه به دغدغه‌هایی که پیرامون انتخاب شهردار رشت در اذهان عمومی ایجادشده انتظار داریم در یک جلسه فوق‌العاده در روز پنج‌شنبه این مسئله بررسی و تصمیم‌گیری شود.

در جلسه امشب شورا کلیات بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت به مبلغ 650 میلیارد تومان مصوب شد.

رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به زمان برگزاری انتخاب شهردار جدید رشت اظهار کرد: با توجه به تأکیدات وزارت کشور پیرامون انتخاب شهردار رشت امیدوارم با مساعدت و همراهی اعضای شورا هر چه سریع‌تر این مهم به انجام برسد.

علوی: شهرداری دیگر فرصت آزمون وخطا ندارد

سید امیرحسین علوی با نظرخواهی از اعضای شورای رشت پیرامون چگونگی روند انتخاب شهردار رشت افزود: در صورت موافقت اعضای شورا می‌توانیم از بین نفراتی که در طی این مدت نسبت به ارائه برنامه‌های خود اقدام کرده‌اند شهردار جدید رشت را انتخاب می‌کنیم و یا اینکه در یک فرصت کوتاه مجدداً اسامی جدیدی نیز معرفی و برنامه‌های آنان را موردبررسی قرار بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه گزینه‌های موردنظر برای تصدی جایگاه شهردار رشت نباید کوچک‌ترین شائبه‌ای داشته باشند گفت: گزینه‌های موردنظر اعضای شورا باید از مباحث مختلف و صلاحیت عمومی شائبه‌ای پیرامونشان مطرح نباشد و در شرایط فعلی شهر طاقت یک آزمون خطای دیگر را نداشته و شورا نیز فرصت چندانی در اختیار ندارد.

چهارشنبه مجدداََ گزینه دیگری برای شهرداری رشت معرفی می‌شود!

عضو دیگر شورای رشت نیز در اظهاراتی قابل‌تأمل پیرامون زمان انتخاب شهردار رشت با اشاره به اینکه یقیناً وزارت کشور تا پیش از عید نوروز نسبت به تائید نهایی شهردار منتخب شورا اقدام نمی‌کند اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت بر اساس فرصت سه‌ماهه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کند.

احمد رمضانپور با بیان اینکه اعضای شورای رشت بارها نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده‌اند تصریح کرد: دو گزینه منتخب شورای رشت مورد موافقت وزارت کشور قرار نگرفت و پیشنهاد می‌کنم اعضای شورا در جلسه‌ای غیرعلنی نسبت به معرفی و بررسی گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت اقدام کرده و پس‌ازآن در یک فرصت زمانی مناسب شهردار رشت را معرفی کنیم.

به گزارش فارس، با پیشنهاد رئیس شورا و موافقت اعضای شورای شهر زمان انتخاب شهردار رشت به ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفته جاری موکول شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار