رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: تمامی واحدهای صنفی خرید و فروش و تعمیر تلفن همراه موظف هستند برای ارائه خدمات، کارت ملی دریافت کنند.
کد خبر: ۷۱۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 24 February 2019

محمد مهدی غفوریان از برگزاری جلسه معاون وزیر با خزانه‌دار کل اصناف و روسای اتحادیه‌های سه استان خراسان، مازندران و البرز و نماینده ستاد مبارزه با قاچاق کالا در رجیستری طی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این جلسه ادعای بسته شدن سایت واردات تلفن همراه مسافری رد شد، البته این ادعای دروغین باعث افزایش ۱۰ درصدی قیمت تلفن همراه شده بود.

وی شرایط بازار موبایل را در حال حاضر نسبت به ۱۱ ماه گذشته در بهترین حالت دانست و اظهار داشت: اگر سایت واردات مسافری بسته نشود، پیش بینی ما کاهش قیمت و ارزان شدن کالا حتی برای شب عید است، البته در حال حاضر هم مردم می‌توانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

غفوریان در ادامه افزود: وضعیت قیمت‌ها تغییر کرده است و تلفن همراه حدود ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته است که برای بازار تلفن همراه بسیار مناسب است و قطعا خرید و فروش را رونق می‌بخشد.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجباری شدن دریافت کارت ملی برای ارائه خدمات موبایلی خبر داد و اعلام کرد: تمامی واحدهای صنفی خرید و فروش و تعمیر تلفن همراه موظف هستند برای ارائه خدمات کارت ملی دریافت کنند، این الزام برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از وجود گشت‌های بازرسی برای کنترل بازار شب هم گفت و اظهار کرد: بازارهای خرید و فروش توسط بازرسان کنترل خواهد شد تا برای خریداران مشکلی در تهیه کالا نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار