مدیرکل انتقال خون البرز از مردم نوعدوست این استان خواست با توجه به فصل سرما و ایام پایانی سال با اهدای خون، کمبود ذخایر خونی را تامین کنند.
کد خبر: ۷۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 24 February 2019

محمدرضا مهدی زاده افزود: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند و از این عزیزان انتظار کمک بیشترداریم. 
وی اضافه کرد: با توجه به فصل سرما و کاهش دما مراجعه برای اهدای خون سالم کمتر شده و اداره کل انتقال خون استان با کاهش ذخایر خونی مواجه شده است . 
مدیرکل انتقال خون البرز خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال مصرف خون و فرآورده های آن افزایش یافته و بیماران تالاسمی که مصرف کنندگان دائمی خون هستند تمایل دارند که تزریق خون منظم خود را قبل از روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز انجام دهند. 
مهدی زاده افزود: اعمال جراحی در این ماه نیز افزایش یافته و هفته آخر اسفند ماه که به تعطیلات نیز ختم می شود، بیماران تحت عمل جراحی، باید در بیمارستان پایدار و ترخیص شوند. 
وی خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع دررجایی شهرکرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم است. 
مدیرکل انتقال خون البرز ازساکنان رجایی شهر و باغستان کرج خواست که برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند. 
وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص نیز انتقال خون را نیز یاری کنند . 
وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرزواقع در 45 متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از ساعت هشت الی 19 ، مرکز جامع خونگیری مهربانو واقع در رجایی شهر، خیابان داریوش از ساعت هشت الی 18.30، پنجشنبه ها از ساعت هشت الی 13 و مرکز ثابت خونگیری توحید واقع درمیدان توحید از ساعت هشت الی 13 برای اهدای خون فعال است. 
مهدی زاده تاکید کرد: اهداکنندگان کارت ملی خود را همراه داشته باشند. 
استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت یکی از مناطقی است که با حوادث مختلف مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار