رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع تیم فروشی در کشور گفت: خرید و فروش تیم ها را ممنوع کرده و محکم پای آن ایستاده ایم.
کد خبر: ۷۱۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 24 February 2019

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال البرز افزود: با خرید و فروش تیم ها نمی توان فوتبال را به جایگاه مناسبی رساند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جام حذفی را در 2 دوره در کنار مرز ایران و عراق که اوج حضور داعش بود برگزار کردیم ، اظهار داشت: این نشان می دهد که کشور ما دارای امنیت بسیار خوبی است که مدیون جانفشانی های شهیدانی چون حججی ها می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران در رشته هایی مانند فوتسال سوم دنیا و در فوتبال ساحلی در دنیا دوم است افزود: در ورزش فوتبال نیز در حال تلاش هستیم تا بتوانیم در آسیا به مقام اول برسیم.
تاج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به فوتبال و فوتسال بانوان در وزارت ورزش و جوانان جدی گرفته شده خاطر نشان کرد: پیش از این می گفتیم که آیا تیم بدهیم یا خیر؟ اما امروز اول آسیا هستیم و بانوان ما در آسیا و دنیا در رشته ای مانند فوتسال حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی همچنین به شبهات پیش آمده در مجمع سابق انتخابات هیات فوتبال البرز اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما بر این بوده تا شبهات از این مجمع برداشته شود.
تاج ادامه داد: البرز دارای ظرفیت های فراوانی در ورزش فوتبال است که باید این ظرفیت ها جدی گرفته شود.
در ادامه این نشست انتخابات هیات فوتبال البرز برگزار و منصور بیکوردی با کسب 17 رای دوباره برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال البرز انتخاب شد.
سه نفر برای ریاست هیات فوتبال البرز نامزد شدند که یک نفر آنان به نفع بیکوردی انصراف داد و نفر دوم توانست 2 رای را از آن خود کند.
انتخابات هیات فوتبال البرز پیش از این اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که یکی از نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان به نحوه برگزاری انتخابات اعتراض داشت.
در مجمع انتخاباتی اردیبهشت ماه امسال از 21 رای اخذ شده منصور بیکوردی با کسب 11 رای به عنوان رئیس هیات فوتبال البرز انتخاب شد لیکن فدراسیون فوتبال انتخابات قبلی را لغو کرد و امروز برای بار دوم این انتخابات را در سال جاری برگزار کرد.
استان البرز حدود 250 تیم فوتبال و فوتسال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار